RECEPTEK

Sensation Baits Hidegvízi Halas bojli recept

A Sensation Baits halas bojlimix, hallisztekre felépített, magas fehérje tartalmú, egész évben sikeresen ahsználható bojlimix.

A különböző halliszt keverékek különböző ízek és szagok keverékét adja és az 5 % krillszt nem szabad ledarálni, ezáltal megfelelő porózus szerkezetű bojlit kapunk amit a víz könnyen át tud járni akár hideg időszakokban is !

Kellő mennyiségű és vízben jól oldódó sőt enzim kezelt és többszörösen feldolgozott fehérjét tartalmaz ami amitől nem kapunk zárt szerkezetű bojlit hanem folyamatosan dolgozó és a halak számára brutálisan tápláló de nem laktató csalit hoztunk létre !

Inkább  ebból a bojliból legyen 2 kiló nálad mint egy  zsák színes gyenge golyó !

Ez a bojlimix étvágyfokozókkal telepakolva, és nagy odafigyeléssel kimérve elkészítve akár versenyzésre is alkalmas!

Halas bojlimix:

15% Dán extra halliszt

20 % Északi tengeri halliszt

5 % Előemésztett halliszt

5% krill liszt

20% Yellow birdy sárga madáreleség ( darálva de 5 % egészben )

10 % kukoricacsíra liszt

5-10 ml aroma

10 ml lazacolaj

30g fruktóz

Halas jelleg: squid, monster crab, bojli aroma  javasolt ilyenkor vajsavat a tojáshoz tenni kb 1 ml /kg

Fűszeres jelleget is adhatsz a bojlinak feketebors olajjal vagy fokhagyma eszenciális olaj, vagy american spice bojliaromával. Esetleg folykony chilivel meglocsolva még sikeresebb lehetünk !

Gyümölcsös ízek : Banán, mangó, áfonya mulberry   bojli aroma ami passzol a bojlihoz  illetve citrom esszenciális olajat érdemes a tojáshoz tenni 1 ml/kg mennyiségben.

A Sensation Baits a magyar pontyhorgászatban  több évtizedes tapasztalaton alapul és a több mint 10 éves gyártói múltra tekint vissza.

Nagy hangsúlyt feketetünk a következő horgász generációk képzésre. Kompromisszumok nélkül kínálunk elérhető választékot és minőséget !

Arra összpontosítunk, hogy gondosan kiválasztott kiváló minőségű alapanyagokból a legjobb termékeket készítsük el, és hagyjuk hogy az eredményeink magukért beszéljenek!

Páratlan választék, kivételes minőség, korrekt áron ! Ezek vagyunk mi a Sensation Baits !