CIKKEK

Sensation Baits, Deseda, Bojlis hely !   Stadler Zsolti írása

Sensation Baits, Deseda, Bojlis hely ! Stadler Zsolti írása

A hétvégi horgászatomon, dobós bojlizásra készültem kedvenc tavamon, a Desedán.
Sensation Baits, Deseda, Bojli, Stadler Zsolt teszthorgász
A horgászatra Sensation Baits  Good Choice bojlival, GLM Spirulina bojlival, illetve a kedvencemmel a Tasty Nutty-t bojlikkal vágtam neki.
Az etetést partról spombozva oldottam meg, aprómagmix(kukorica,tigrismogyoró,kendermag,csicseriborsó), 6mm-es Trout/Forelli halas pellet, illetve nagy méretű kendermag pellet, illetve napraforgó pellet segitségével, amit 110m távolságban landolt .  Természetesen az etetésemet Sensation Baits alapanyagokból raktam össze.
Partra érve sátor, illetve a tábor felállitása után neki láttam az etetésnek, ami 15db 20mm-es Sensation Baits Good Choice bojl, illetve 15db 20mm Glm spirulina bojliból állt amit aprómagmix-vel spomboztam be.
Majd 5mm halas pellet és 20mm-es fúrt halas pelletet  etettem együtt, és a végén kendermag-, illetve napraforgó pelletet etettem 15 spombbal.
16.00-kor a botok a helyükre kerültek Good Choice bojli, illetve Glm spirulina bojlival egy szemmel csalizva. Az első kapásra nem kellett sokat várni , 16.30-kor a  Good Choice bojlit kedvelte meg egy 5 kg-os ponty.
Sensation Baits, Deseda, Bojli, Stadler Zsolt teszthorgász
Majd kicsit késöbb 18.00-kor jött a társa, egy 6kg-os ponty a  Glm spirulina bojlira,
Aztán a következő órák csendesen teltek.
Éjjel 02.10 kor jött az újabb vendégem, az eredmény egy 6 kg-os tükrös ami ismét a Glm-Spirulina  bojlit kedvelte meg.
Sensation Baits, Deseda, Bojli, Stadler Zsolt teszthorgász
Ismét nyugalom és csend következett, de hajnali órákban húzós kapásra ébredtem, pontosan 06: 30-kor egy 5kg ponty látogatott meg a parton ami Glm spirulina bojlira jött.
Kicsit késöbb elkezdtem a reggeli etetést hasonló módon mint a tegnapi, a mennyiség semmit nem változott.
Nappali órák nagyjából csendesen teltek, de délután 14.50 -kor húzós kapásra lettem figyelmes, ami ismét Glm bojlira jött.
Sensation Baits, Deseda, Bojli, Stadler Zsolt teszthorgász
Ez után nyugodt órák következtek, majd este neki láttam a kedvenc bojlimat Tasty Nuttyt etetni. 30db 20mm-es bojlit a megmaradt aprómagmixel, valamint kender- illetve napraforgópellettel,majd felcsalizás Tasty Nutty-val, utána bedobás következett az etetett terület két szélére.
Az éjszakai órák csendesen teltek, majd 01:50-kor ismét kapásra lettem figyelmes, majd következett a fárasztás és a partra emelés, melynek eredménye 5kg-os ponty lett.
Újra csalizás a Tasty-val és bedobás következett. A túra utolsó óráiban bebizonyosodott miért is kedvencem a Sensation Baits Tasty Nutty bojli, mert megadta a túra legnagyobb halait, mint mindig.
Hajnali 05.00 kor ismét nagyon lassú húzós kapásra lettem figyelmes majd ráemeltem és elkezdődött a fárasztás nagyon jó erőben volt a hal, éreztem nagyobb lesz mint a többi, mert elég nehezen adta meg magát, de végül matracra tudtam fektetni a csodálatos tükör pontyot, amely 9.20kg-ot nyomott.
Sensation Baits, Deseda, Bojli, Stadler Zsolt teszthorgász
Pár perc múlva a másik boton is kapásra lettem figyelmes, ráemelés után éreztem, hogy megjött a túra legnagyobb hala. Elemi erővel húzta le a dobról a zsinórt, sikerült megállítani, majd utána beoldalazott jobbra, majd balra, de a végén sikerült a part elé terelni, majd megmeriteni és matracra tenni a 10.2kg-os nyurga pontyot.
Ez volt a horgászat végszava, úgy érzem sikeres horgászat volt, a halak szépek voltak és jó erőben voltak, még a kisebbek is.
Köszönet a Desedának a halaiért, illetve a Sensation Baits-nek  a csodálatos csalikért.