Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek :



Üzemeltető

Sensation Baits Horgászcikk Kft.

Adószám

23986435-2-14

Cégjegyzékszám

A cégbejegyzést végezte

14-09-312766

Kaposvár Törvényszék Cégbírósága 

Székhely

7400 Kaposvár Tompa Mihály u.4.

Termék kínálat 

Horgászcikk 

Bemutatóterem

7400 Kaposvár Tompa Mihály u.4.

E-mail cím

sensationbaits@gmail.com

Webáruház címe

www.sensationbaits.hu 

Nyitvatartási idő

Telefonon egyeztetett időpontban,bejelentkezés alapján történik Kaposvár Tompa Mihály u.4.

Webáruház kapcsolattartó

Kurcz Gábor Sensation Baits Kft. ügyvezető

A portál internetes hátterét biztosítja

Web200 Internet Média Kft www.web200.hu

Telefonszám

0630/9930205

Panaszával fordulhat:

Kaposvár Megyei Jogú Város Jegyzője

7400 Kaposvár Kossuth tér1. Tel.:82/501-501

Somogy Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

7400 Kaposvár, Fő u. 57. Tel.: (82) 510-868

Somogy Megyei Békéltető Testület

7400 Kaposvár, Anna u. 6. Tel.: (82) 501-000

A szerződés nyelve                                                  Magyar
Nyilvántartási szám :                                         HU 14100053

NAIH adatkezelési nyilvántartási szám:            NAIH -65977/2013

FELIR azonosító :                                                AA3519918 


Bankszámlaszámunk  :                                       OTP 11743002 26477046

 

FIGYELEM!


Kedves  Vásárlóink! A webáruház feltöltésekor keletkező  esetleges  adminisztrációs hibákért szíves elnézésüket kérjük!

Továbbá felhívnánk figyelmét, hogy a webáruházban szereplő árak ,  termékleírások ,  fotók tájékoztató jellegűek, nem minősülnek jogi értelemben ajánlattételnek  a   rendelés     visszaigazolásáig.

A  rendelését követően, esetleges  probléma merül fel,minden esetben megkeressük Önt telefonon, megerősítés, ill. esetleges pontosítások miatt.

Esetleges készlethiány előfordulhat, a csomagok kiszállítása csúszhat ! Termékeik nagy része külföldről érkezik és az idő eltolódások miatt késések lehetnek a beszállításkor  akár napok is ! Mindenkit kérünk időben adja le rendelését hogy tudjuk biztosítani a megrendelt terméket !

Webáruházunk működése jogkövető, mindig a hatályos jogszabáyloknak megfelelően működünk, azt vesszük magunkra mérvadónak. 

Megértését köszönjük!

 

Vásárlási feltételek

 Hatálybalépés ideje : 2018.02.12. 

 

  1. Vásárlás a Sensation Baits webáruházban :

A kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele (1. lépés). A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a  terméklistában meg kell jelölni a fölösleges dolgokat, és a X törlés gombbal ki lehet törölni a kosár tartalmából. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelésre, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg (2. lépés). Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni.   A böngészés befejezése után a fizetési kötelezettség jelölő négyzetet ki kell pipálni ( ezzel beleegyezik hogy a megrendelés fizetési kötelezettséggel jár ) majd  Megrendelés gombra kell kattintani. A csomagfutár értesítőt hagy postaládájában (vagy felhívja telefonon), ha nem talál a kézbesítési címen senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni.

Minimális rendelési tétel

A minimális megrendelési tétel egy egységnyi mennyiség. (Példaként 1 kg,  500g,  1 liter,  1 darab ez mindig pontosan fel van tüntetve, és a tetszőleges kiszerelés kiválasztható.)    A megrendelésnek felső határa nincsen.

A rendelés elfogadása

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín, vagy típus ) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

 

Értesítő e-mail a csomag érkezéséről

Miután a szállításra előkészített csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja kézbesítésre kerül. A GLS csomagküldő szolgálat is küld e-mailt a kiszállításról.

A Sensation Baits  webáruházon kívül    rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

A sensationbaits@gmail.com e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt méretben, ízben, színben, típusban  stb. nincs készleten).  A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.

Ügyfélszolgáltunk :  Kurcz Gábor ügyvezető 06309930205 munkaidőben  H-P 9-16 óráig  Szo-Va zárva  

Személyes adatok módosítása

A GLS csomagcímke készítő és a számlázó program is az elsőként megadott adatokkal dolgozik, melynek módosításait nem veszi észre. A kérésünk az, hogy bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezze ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagja! E jelzés háromféle módon történhet: 1. telefonon,  Kurcz Gábort kell hívni 06309930205  számon, 2. e-mail-ben a sensationbaits@gmail.com 3. a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve.

2. A termékek szállítási módja

Minden megteszünk  a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni, de a kiszállítás minőségét folyamatosan növelni. A csomagok kiszállításban szerződött partnerünk a GLS. A belföldi csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. A GLS vállalja, hogy hétfőtől-péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat. Első sikertelen kézbesítés esetén a futár kísérletet tesz a csomag újbóli kiszállítására a következő munkanapon. A csomaggal kapcsolatban a 06-1/802-0265-ös számon érdeklődhet hétköznapokon 07.00-20.00 óráig. Lehetőség van a csomag online nyomon követésére IS (https://gls-group. eu/HU/hu/csomagkovetes?match=), illetve okostelefonon keresztül is tájékozódhat a GLS Mobile nevű applikáció segítségével

 

Házhoz szállítási költség

A házhoz szállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is  könnyedén ki tudja számolni, hogy mekkora lesz ennek mértéke. A szállítási díjat a csomag bruttó csomagolt súlya határozza meg.

Az árú, termékek  súlya + 1 kilót kell számolni ez tartalmazza a kartondoboz súlyát, a kitöltő anyagsúlyát,  és más csomagolóanyagok súlyát .  A GLS futárszolgálat  súly alapján számlázza a szállítási költséget, minden csomagot lemérnek ! Példaként : Egy 5,2 kg-os csomagot csak 10 kilós szállítási díjjal tudunk feladni.

Díjtáblázat :

Súly        Ár/ csomag

2kg -ig    1391 Ft

3kg-ig     1426 Ft

5kg-ig     1490 Ft

10kg -ig   1729 Ft

15 kg -ig   1950 Ft

20 kg -ig   2030 Ft

25 kg -ig   2165 Ft

 30 kg -ig   2272 Ft

 40 kg -ig   3117 Ft

A feltűntetett árak az áfát tartalmazzák !

 

Csomagolási költséget nem számolunk fel,  mivel környezettudatos szemlélet hívei vagyunk ezért használt de jó minőségű, tiszta  kartondobozokat használunk fel csomagjaink szállítására. Célunk hogy óvjuk környezetünket.  Az egyéb csomagolóanyag költségeit átvállaljuk, ragasztószalag, kitöltő anyag, csomagoló fólia stb.

Túlsúlyos csomag

A GLS futárszolgálat maximális súlyhatára 40 kg. Természetesen Ön rendelhet ettől nagyobb mennyiségű terméket is pl:  pelletek, magok, bojlik de ebben az esetben figyelembe kell venni, hogy az egyetlen dobozban nem küldhető el. Ekkor kettő csomagban kell feladnunk megrendelését. A második csomag szállítási költségét is  felszámítjuk!

 

Személyes áruátvétel

A szállítási és csomagolási költség megtakarítható ha munkaidőben és személyesen veszi át a termékeket telephelyünkön. Ezt az árú átvételi módot csak telefonon előre egyeztetett időpontban van lehetőség választani. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel.  A megrendelt csomagokat legtovább 5 napig tároljuk. 5. nap letelte után a rendelését töröljük és a megrendelt árút értékesítjük. 

 

Szállítási határidők

Webáruházunk több gyártó és beszállító termékeit kínálja illetve a Sensation Baits Kft. által, általunk gyártott termékeket értékesítjük. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részük időszakosan elérhetők.  Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-14 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Több mint 5 éves működéssel és  több mint 1500 elégedett vásárlóval a hátunk mögött garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, sensationbaits@gmail.com minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális rugalmassággal és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

Fizetési módok

  1. utánvét GLS futáránál való készpénzben való fizetési mód
  2.  átutalás
  3.  készpénz személyesen való átadáskor

Ha a csomaghoz utánvéttel kíván hozzájutni, akkor a teljes összeget a csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

Átutalásos fizetéskor  e-mailben jelezzük a fizetendő összeget és számlaképet küldünk ahol a pontos adatok megtalálhatok és leellenőrizhető a rendelés.


Minden kikézbesített csomagban megtalálja az ÁFA-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási, csomagolási költséget (közvetített szolgáltatás).
A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között - magyar nyelvű - írásbeli szerződés jön létre.

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a sensationbaits@gmail.com címen vagy a 06309930205 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi "bukunk" rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

3. Elállási jog

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles az eladónak bejelenteni. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási határidő meghosszabbodik a 14 napot követő legfeljebb 12 hónappal, ha előzetes tájékoztatás az elállási jog meglétéről és feltételeiről elmarad! Ha e 12 hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Több termék rendelése esetén az utolsó termék átvételétől kezdődik a határidő (egy megrendelés, de többszöri kiszállítás esetén). A fogyasztó köteles legkésőbb az elállás jogának gyakorlásától számított 14 napon belül visszaküldeni az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által felhatalmazott személynek. A vállalkozás az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A fogyasztó csak az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel. Az ezt meghaladó értékcsökkenést követelheti az eladó a fogyasztótól. Ha a fogyasztó él elállási jogával, akkor annak tényét a vállalkozásnak tartós adathordozón haladéktalanul vissza kell igazolnia a fogyasztó nyilatkozatát. A fogyasztó által kifizetett összeg visszatérítése a fogyasztó fizetési módjával megegyező módon történik, kivéve, ha a fogyasztó más visszatérítési módba egyezik bele (ez nem járhat költséggel a számára). Elállás esetén csak a legkevésbé költséges szállítási mód költségét kell visszatéríteni (pld. expresz kiszállítás költségét nem) a fogyasztórészére. A vállalkozás - amennyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza - mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta. Horgász csali anyagok esetében a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot ha a csali anyag csomagolását felbontotta a vásárló,  mivel minőség romlás következhet be, romlandó termék.

Nincs elállási jog olyan termékek tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

Ezt a Sensation Baits Kft felé jelzi sensationbaits@gmail.com e-mail címen vagy telefonon 06309930205 telefonszámon. Munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e. A kibontott csali vagy csali alapanyag esetén nem áll módunkban visszavásárolni a terméket, mivel a termékben minőségromlás következhet be, a termék romlandó!   

Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!

 

Önnek nincs más teendője:

Posta csomagként visszaküldeni a Sensation Baits Kft. 7400 Kaposvár, Tompa Mihály u.4. számra a csomagot érték nyilvánítással !

 Fontos : a portós vagy utánvételes csomagként feladott csomagokat, illetve a  sérült csomagolású csomagokat nem áll módunkban átvenni !

A termékek megérkezésekor annak maradéktalan meglétét és sértetlenségét leellenőrizzük és ha minden rendben találtunk a vételárat maradéktalanul visszautaljuk az Ön által megadott bankszámlaszámra.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása:(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

 

4. Szavatosság, garancia

Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Az Ügyfél - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra IS áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában IS megvolt.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

-a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

-a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

-a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. 

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Fogyasztóvédelem elérhetősége :

Somogy Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

Levelezési cím: 7401 Kaposvár, Pf.: 76.

Ügyfélszolgálat címe: 7400 Kaposvár, Csokonai u. 3.

Telefonszám: 06-82-510-868

E-mail: fogyved_ddf_kaposvar@nfh.hu

 

Békltető testület elérhetősége :

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu

 

5. Hírlevél

A Sensation Baits webáruház regisztrált felhasználóinak heti rendszerességgel, automatikusan küldünk hírlevelet. Ebben a portál életével kapcsolatos kiemelt eseményekről, és az aktuális vásárlási lehetőségekről tájékoztatjuk Önöket. Ha nem kíván hírlevelet kapni, kattintson a "leiratkozás a hírlevélről" feliratra, amelyet a hírlevelünk alján talál. Ugyanezt kérheti tőlünk írásos formában is a sensationbaits@gmail.com elektronikus levelezési úton vagy a Sensation Baits Kft 7400 Kaposvár, Tompa Mihály u.4. számra küldött ajánlott  levél formában is.

Adatvédelem:

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket). A szerződéseket Sensation Baits Horgászcikk Kft. elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.

 

A fenti jogszabályok dzsungelében olykor nehéz kiigazodni ezért a sensationbaits.hu legfőbb célja, a felmerült problémák egyszerű, gyors és korrekt kezelése.

Ezért a legjobb megoldás érdekében mint a szavatosság vagy az elállási jogon túl kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot és oldjuk meg közösen a problémát, hatékonyan!

A Sensation Baits Kft. legfőbb célja hogy a vásárlók elégedettek legyenek !

Elérhetőségünk: 0630/9930205 Hétfőtől -Péntekig 9 órától 16 óráig ! 

Köszönjük !



Sporthorgászbolt horgász webáruház

hirdetés

Deseda
ABF Team

Bejelentkezés