HÍREK

Deseda III. Imperial Baits Kupa   2013.10.18.

Deseda III. Imperial Baits Kupa 2013.10.18.

Örömteli híreket tudok közölni veletek, a ma esti állás szerint a Sensation Baits Team Banelli Gergő és Erdős Márk teszthorgászaink a 7. helyen állnak a ranglistán a 21 csapatból.

A mai nap igazán érdekesen alakult, reggelre  2 halat is sikerült fogni, egy 11,80-t ami még tegnap este 12 kilós volt és egy 7 kiló körülit.

A mai nap folyamán az egész tavon csend és nyugalom honolt a vízen. Meglátszik, a hirtelen érkező melegfront megtette hatását, a halak kapókedve is  drasztikusan alább hagyott.   Az idő jó, verőfényes napsütés , meseszép környezetben folyik a verseny és a Deseda is egyik legszebb arcát  mutatja.

Azt is látni lehe,t hogy a Deseda egy kemény pálya, aki ezen a tavon az első 10-ben bent tud lenni, az már tud valamit a bojlizásról.  Hozzáteszem mi sem a favorit helyek egyikén ülünk, de a feladatot megoldjuk és nem panaszkodunk. Vannak csapatok, akik az általunk kedvelt helyeken alig - alig fogtak valamit és tudjuk, hogy  azon pályán komoly halak vannak... Valahol nem értjük miért nem fognak ott komoly halakat...

Minden egyes kilóért a horgászok hosszú perceket vannak a vizen, ami keresgéléssel és az  alkalmas hely megtalálásával irányul.

Bíztunk és most is bízunk a hely ismeretünkben és kerestük a kemény helyeket, de rájöttünk, most valahogy a kissé lágyabb, iszaposabb területek adták a halakat és nagyon sok szerencsével fűszerezve, a kitartás meghozza a szebbnél szebb halakat.

Őszintén tudom mondani, hogy legtöbb halunk a bűvös 10 kiló környékén mozog.

A Desedán a 10 kilós pontyok olyan értékkel bírnak, mint máshol egy 20 kilón felüli hal.

Ezek a pontyok vadak és úgy húznak, mint egy agyon tuningolt Lamborghini.

Ma éjjel dől el minden, megtudjuk-e tartani a helyünket, vagy feljebb kerülünk a ranglitrán és történelmet ír a két horgászunk....