CIKKEK

V.Baráti bojlis találkozó Koi2 horgásztó Nyékládháza

Ragyogó napsütéses időben rajtolt el a 72 órás verseny.

Helykeresés, bójázás és az alapozó etetés után elhelyeztük a végszerelékeinket.

Két szereléket a szemközti parttól pár méterre található bedőlt fás bokros terület közelébe helyeztük el 20mm eper-hal oldódó bojli

Sensation Baits, Koi 2, bojlis verseny

14mm ananász-szilva pop up-al kikönnyítve mellé koncentráltan pva hálóba pár szem oldódó bojli és némi magmix és a nélkülözhetetlen csl pellet.

A másik két szereléket kb. 80 méterre található medertörés oldalára és tetejére 20mm spicey fish oldódó süllyedő és kikönnyített változatban.

Sajnos az első 14 óra kapás nélkül telt.

Hajnali frissítés után kis idő elteltével megtört a csend egymást követően két kapásunk is volt az első az ezen a vizen már bevált eper-hal

A másik a spicy fishre éhezett meg 7.10kg és 7.27kg. Ezután egy röpke öt órás csend következett, amit a hirtelen felmelegedésnek tudtunk be

Délbe a hőmérséklet elérte a 27celsius fokot, és újra megszólaltak a jelzők egy 7.56 tükrös es 10.70 nyurga tette tiszteletét a fűszeres golyókra.

Sensation Baits, Koi 2, bojlis verseny

A délután és az éjszaka ismét eseménytelenül telt, aztán jött a menetrend szerinti hat órai gyors 9.97kg mi mást, ha nem a fűszerest kívánta meg.

És megérkezett a várva várt hidegfront, de sajnos nem hozott változást a halak kapókedvében.

Még érkezett néhány hal 5 és 10kg között, végig versenyben voltunk a harmadik helyért, de a hosszú kapástalan időszaknak köszönhetően lemaradtunk róla.

Köszönet Kurcz Gábornak a kiváló minőségű alapanyagokért és a sok segítségért.