CIKKEK

Vass András, móri bojlis túra, Black Diamond bojlival !

A kezdődő téli hidegek ellenére szerettünk volna még egy horgászatot beiktatni az idei évben, Mekler Róbert barátommal, sajnos az időnk csak egy 24 órás horgászatot engedett meg, november végén. A helyszín talán a téliesített házak miatt a Móri Ezerjó horgásztóra esett ahol a 4-es állást foglaltuk el. Sajnos nem tudtunk a mély vizes helyekre menni mert azok foglaltak voltak, és így a sekély vízben ebben az időben fejenként egy halra pályáztunk.
Az egyik botomra Sensation Baits Black Diamond bojli került, Black Diamond pasztával, a másikra Sensation Baits Aszalt-szilvás pellet egy fél pop up-al kikönnyítve.
A bojlival kívülről abszolút elégedettek voltunk.
A black bojli nagyon édes illatú, látszott rajta hogy friss kicsit puha is volt, nekem nagyon be jött és ami kapás volt az csak azon volt.
Az első 12-órát megúsztuk sajnos kapás nélkül, majd éjjel fél 3-kor megszólalt a kapásjelző, a Black Diamon bojli volt a soros, egy 30-40 dkg-os kis ponty jelentkezett elsőnek. Az etetés minden esetben kevés Black Diamond bojli volt, kis  CLS pelletel, locsolónak vagy Sensaiton Baits melaszt, vagy  Sensation Baits Carp Cocktail banános ízesítést használtunk. Az illata a banános locsolónak nagyon intenzív, nem kell túl öntözni.  A melaszt mindenképp használni fogom szerintem az magokkal keverve lehet nagyon hatásos.
A második kapás, ugyanazon a boton reggel fél 7-kor érkezett, de a hal sajnos a fárasztás első felében meglógott. 11 órakor a szeles idő miatt úgy döntöttünk nem húzunk több szereléket, kivettük a botokat, de úgy döntöttem, egy szem Diamond bojlit kereső dobással bedobok, ameddig a pakolás tart. A dobás közel a nádashoz esett. Már a mérleg és a szák is el volt pakolva, minden más bottal egyetemben, mikor a dobástól számított 5 percen belül megszólalt a kapásjelző. Nem volt hosszú, és nagy iramú fárasztás szépen megadta magát a hal.
Mór, Black Diamond bojli,  hidegvizi bojlizás
Nagyon örültem, örültünk a halnak, mivel a környezetünkben senki sem fogott halat, és a halőr szerint az egész tavon rosszul ment aznap éjjel.
Ez a pakolás közbeni tükörponty volt a becsülethal számunkra. Jól vizsgázott a Black Diamond bojli, remélem idén lesz még esélyünk Robival legalább egyszer bevetni a csalikat.
Összegezve:
Mindenképp fogok még rendelni tőletek, árban és minőségre is teljesen szuper minden.
Eredményes horgászatot kívánok mindenkinek.
A cikket írta : Vass András
András köszönjük a nagyszerű beszámolót !