CIKKEK

Új év, új víz, új csali és gyönyörű halak!

KÉPEK A GALÉRIÁBAN,  A CIKK ALJÁN.  ÉRDEMES MEGNÉZNI  !

Az év első horgász túrájának a Kaposvártól északra található Magyarország leghosszabb mesterséges tavát a Deseda-t választottuk. Merenyére tartva már többször haladtunk el a hatalmas tó partja mellett és megfogadtuk barátaimmal, hogy a következő horgászatunk egyike itt lesz!

Sensation Baits, Deseda, bojlizás

Húsvét hétvégén csapatunk a GDP CARP TEAM, szűkös létszámmal (Szabolcs és Én) látogattuk el a Desedára. Véletlenszerűen választottam helyet, mely a 16-os bojlis állás lett. Fákkal benőtt erdős részen. Némi előzetes információszerzés után, amit Kurcz Gábor és Stadler Zsoltnak köszönhetünk, az Ő álltaluk gyártott és tesztelt bojlikkal Sensation Baits vágtunk neki a hosszú hétvégének.

éntek este meglátogattuk Gábort a telephelyen, ahol átvettük a már megrendelt frissen gyúrt golyókat (18mm);(2kg Good Choice, 2kg Squid-barack, 2kg Extrem Liver és 5 kg ponty pellet.

Good Choice bojli

GOOD CHOICE BOJLI

"jó választás"

Az előbb leírt mennyiség felét használtuk csak fel a 3 nap alatt, azaz kb.4 kiló bojlit és 2.5 kg pelletet. Koncentrálva, pva termékekkel és minimális szórással etettünk. Ezen kívül a tavalyról megmaradt IB bojlik kerültek még csalizásra 24mm-es méretben szelektálás szempontjából. Nagy csali-nagy hal elven, melyet személy szerint Én követek!

Sensation Baits, Deseda, bojlizás

Szabolcs rutinosan és a mindig jó megérzésével kereste fel a helyeket és bójázott le, míg Én a táborépítéssel foglalatoskodtam. Este 8-ra minden a helyére került, élveztük a „természet lágy ölét”!

Első este éjfél előtt bejelentkezett első halunk „visítós” húzós kapással (60 méterről). Szabolcs 10 perc alatt szákba terelte a gyönyörű 11kg-os nyurgát, melyet hajnalba egy 12.5 kg –os társa követett kb. 110 méteren elhelyezett bójámról. Ezután egy 9.5 és egy 6.5 kg-os pikkelyest is mérlegeltünk.

Vasárnap hajnalban Szabi akasztott egy 4.5 kilós harcsát 2 szem squid-barack bojlival és egy 5.7 kilós tövest. Ezután hajnali fél 3 kor fogtam meg a túra legnagyobbját májas etetésről májas csalival 13 kilós töves személyében. A nappalok csendesek, szinte kapás mentesek voltak, éjszaka „dolgoztunk”. Vasárnap este még fogtunk pár darab 5 kiló körüli pikkelyest és utolsó halunkat hétfőn délben pakolás közbe fogtam a túra egyetlen tükörpontya volt.

A tóban hatalmas kagylók élnek melyek tökéletes táplálékot nyújtanak az uszonyosok számára (a pontyoknak iszonyatosan vastag és erős szájuk van), egyiküknek meg is tetszett a kagylóálló leadcor-om mely így kitűnően vizsgázott! Szabi „rekordfogása” egy víz alatti akadó volt, melyet sikerült felhúznia. 24 db etetőkosár és ólom lógott belőle

Sensation Baits, Deseda, bojlizás

Összegezve egy szuper szezonnyitó horgászat volt egy gyönyörű vadregényes tavon, ahol kifogástalanul szép halak élnek és adottságaiból adódva kihívások várják az idelátogató horgászokat! Képek mellékelve.

Üdvözlettel:

GDP CARP TEAM

(Németh Szabolcs és Farkas Dávid)

A Sensation Baits köszönetét fejezi ki Németh Szabolcsnak és Farkas Dávidnak a beszámolóért ! Gratulálunk a sikeres horgászathoz !