CIKKEK

Sensation Baits Szlovákia Team !

A mi kis közös történetünk valamikor 2008 nyarán kezdődött. Négy "tudatlan" horgász tinédzser megegyezett a helyi tóparton hogy elnézünk egy  magán tóra (Bögellő), ami az úgymond nagy kutyák terepe. Így hát kezdetét is vette a nagy készülődés. Zoltán már ekkor járt ezen a tavon nagyapjával látta mi a helyzet, mindenki bojlizott, pelletekkel etetett, minőségi botjaikkal sorra fárasztották a nagyobbnál nagyobb halakat.

Akkoriban nem volt lehetőségünk sem pénzünk  rá hogy méregdrága bojlikkal csalizzunk-etessünk, tehát az egyszerü kukoricás etetést és csalizást választottuk. A nagy nap előtti éjszaka szerintem egykünk sem tudta lehunyni szemét egy pillanatra sem!

Reggel 5 órakor faterral útnak indultunk. Odaértünk a tóra, megvásároltuk napi jegyünket és kezdetét vette a nagy horgász kaland. Egy óra elteltével máris kapásom volt, egy gyönyörü szép 6,5kg körüli pikkelyest tudtam a partra segíteni. Magamban már mondogattam érdemes volt eljönni. Nap végére mindegyikünk megfogta az adagját fejenként 5-6 hallal büszkélkedhettünk. Természetesen nagyon jól éreztük magunkat, a horgászat mellett maradt időnk egy kis mókára is. Ekkor pattant ki a fejünkből hogy miért ne lehetnénk horgász csapat?

A tél folyamán mindenki bebiztosított magának bojlis botokat a hozzá való órsókkal.

Sensation Baits Szlovákia Team

Kidolgoztuk a saját logónkat, csináltattunk TEAM pólókat, valamint a helyi horgász szervezettől kaptunk egy kissebb pénz öszzeg támogatást amit így utólag még egyszer nagyon szépen köszönünk nekik!!! A csapat neve CARP TEAM PERED lett. Sokan kérdezhetnék miért éppen pered azért mert mind a négyünknek ez a falu az otthonunk. Kis idő elteltével kitavaszodott és jöhetett az első közös peca 1 csapatként. A csapat tagjai: Csicsola Zoltán, Mészáros Ádám, Csiba Kriszti és Wornath Dániel volt.

A 2009 es évről készült egy videó beszámoló is! :

A 2010 es év mondhatni még jobbra sikeredett!

2010 augusztusában  a helyi tavon rendeztek 40 órás horgász versenyt, ami nem kimondottan bojlis verseny volt. A szabályzat engedte bármien csalival történő horgászatot. Pontozható halnak számított minden 40cm feletti ponty és amúr. 1cm 1 pontnak számított.  A versenyen részt vett csapatunk is méghozzá Zoltán és Dani személyében. Már az első nap nagy előnyre tettünk szert amit a verseny végéig meg is tudtunk tartani! Így hát a Carp TEAM Pered megnyerte a 40 órás versenyt. A második helyezett kb 300 pontal lemaradva végzett. Ezeknek tetelyébe a legnagyobb halat is nekünk sikerült megszákolni. Személy szerint Zoltánnak sikerült partra segíteni egy megközelítőleg 13,5kg os pikkelyest.

Sensation Baits Szlovákia Team

A 2011 es évben szinte virágzott a csapat jobbnál jobb pecákat tudhattunk magunk mögött aminek nagyon örültünk!  Nem is szeretnék ehhez többet hozzá füzni a videó magáért beszél:

Minden szép és jó volt, azt hittem ez egy szét robbanthatatlan négyes. Mondhatom olyan volt ez mint a 4 testőr, egy mindenkiert mindenki a carp team ért.

2012 szezon elején valahogy mindig csak hárman mentünk pecázni, Dani mindig kimaradt. Junius közép tálya felé megtudtuk mi az oka..... DANI  becsajozott .  De ne ragozzuk a szót egyszerűen ki lépett a csapatból. Még mindig maradtunk hárman és mentünk tovább a már előre kitaposott úton.    Míg egy napon öszze nem futottunk Milannal, ámultunk bámultuk a felszerelését. A horgász technikája nagyon eltérő volt az általunk megszokotthoz képest. Nagyon  nagy baráti viszonyba keveredtünk vele és mára renszeresen egybe járunk pecázni, ha sikerül hárman ha sikerül négyen de mindig egy csapatként.

Csiba Kriszti

Engedjék meg hogy bemutatkozzam:

A nevem Csiba Krisztián, mondjuk Krisztinek csak a családom hív.Haveroknek egyszerüen CSIBA.  A horgászattal valamikor gyermek koromban ismerkedtem meg , testvérem és apukám jóvoltából. De akkoriban még picit más volt a technika. Elegendő volt egy parafa dugó 3m damil meg egy horog a szép letisztított bodza fa végére kötve.  Ezek után jött egy nagyobb kihagyás amit a futbalnak köszönhetek. 13-14 évesen kezdtem újra érdeklődni a horgászat iránt.  A csapat megalakulása után elsőként próbálkoztam saját bojli készítéssel, kissebb-nagyobb sikerekkel.  Azt hozzá kell tennem hogy nem alapmix megvásárlásán törtem a fejem, hanem saját öszzetétel-recept szerint. Sosem feledem első epres bojlimat, csúzliból kilőve vadászni lehetett volna vele. A mai napra sikerült anyyit finomítani a recepten  hogy a halak érdeklődése a csali iránt magasan megnőtt!  Nincs is annál jobb érzés ,ha az ember  saját készítésü bojlival csalogat horogra egy kapitálisnak mondható pikkelyest. A múlt év folyamán sikerült megdöntenem 16kg os egyéni rekordom egy 22,90kg és egy 23,60kg os pikkelyessel.

Hiszek benne hogy tudásommal, receptjeimmel valamint tapasztalataimmal és teszt eredményeimmel segíteni tudom a Sensation Baits-et.

Zatko Milan

A környékbeli horgászoknak nem nagyon kell bemutatni a Zig rig horgászat Nagy mesterét Milan-t . 12-16 óra alatt képes megfogni annyi halat mint némely  "horgászok "egész évben. Ez részben az általa választott horgász technika valamint tudásának és etetési stílusának köszönhető. A csapatunkhoz 2 évvel ezelőtt csatlakozott. Azóta nagyon sokat tanultunk tőle amit nagyon szépen köszönünk neki !  Egyéni rekordja 20,60kg

Sensation Baits Szlovákia Team

Természetesen vízközti horgászat során lett megakasztva.

A horgászatot valamikor gyermek korban kezdtem, pontosan nem emlékszem . Igazából nem vallom magam kimondottan Zig - rig-es horgásznak, ha nem megy a hal a víz fenekén variálni kell ! Halaim nagy százalékát vízközt akasztom, de egyaránt  hagyok teret a fenéken történő bojlis horgászatnak is! Amikor tehetem kiülök a tó partra,kissebb nagyobb sikerekkel de mindig a legjobbakat remélve!!!  Mikor tudomásomra került hogy volna lehetőség tesztelni a Sensation Baits bojliait nagy örömmel IGEN-t mondtam. Remélem tudásommal, tapasztalataimmal segítem majd a cég csaliai valamint termékeinek tovább fejlesztését.

Mészáros Ádám

Ádám azaz művész nevén CITROM  a csapatunk inteligensebbik része. Semmi gond ezzel legalább mindenhol jó színben vagyunk feltüntetve. Nagy kedvelője az előkék valamint horgok változtatásának. Mindig valami új módszeren töri a fejét.

Sensation Baits Szlovákia Team

Kiskorom óta a horgászat szerelmese vagyok, egyszerűen van valami ebben a sportban ami magához láncol, felpörget és egyben el is lazít. Fiatal korom ellenére szép eredményeket értem el a környék tavain, szebbnél szebb fogásokkal, élményekkel gazdagodom a bojlis horgászat terén, persze mindíg van mit tanulni,de igyekszem minden helyzetből a legjobbat kihozni és sikereket elérni. Ha az időmből kitelik a tóparton vagyok, ez a kedvenc elfoglaltságom.

Legnagyobb fogásomat 2013.Okttóber 26.án könyvelhettem el, egy gyönyörű pikkelyest sikerült a partra terelnem, súlya 23.4kg volt, mellyel megdöntöttem a 15 Kg-s hosszan őrzött rekordomat, azóta még nem sikerült nagyobbat fognom, de mindent bevetek, hogy ez sikerüljön. Örömmel hallotam a hírt, hogy lehetőségünk van a Sensation Baits termékeit tesztelni és értékelni,remélem hasznos tagjai leszünk a csapatnak. Jó kezekben jó csali = Siker.

Csicsola Zoltán

Zoltán egy nagyon mókás jókedvű kis figura, élvezet vele minden egyes pecával töltött perc. Bármely általa meghorgászott tavon maradandót tudott alkotni. A környező tavakon szinte mindenki tudja kiről is van szó, ha azt mondjuk ZOLIKA. Négyünk közül ő az aki legtöbb időt tölt el a tó parton, ez látszik is az általa megfogott halak menyiségén! Bármlyien helyzetben képes feltalálni magát, akár pár perc alatt átállni teljesen más technikára.

Bemutatkozás: A horgászattal még nagyon fiatal koromban ismerkedtem meg,úgy 10-éves lehettem mikor előszzor öreg nehéz laminát botot fogva kezemben vártam a első kapásomat.Talán akkor tudatosult bennem valami ,valami ami magával ragadott,aminek rabja lettem és amit a legszivesebben űzok.Legelején úszós modszerrel probálkoztam,majd később áttértem a fenekezős módszerhez,aminek nagyon sok bajuszzos barátomat köszönhetek .

Sensation Baits Szlovákia Team

6 -évvel ezelőtt sikerült megismerkednem a bojlizás fogalmával és elsajátításával ,amit több magántavon és vadvizen is egyaránt nem kevés sikerrel alkalmaztam ....

A megakasztott halak közül kiemelném egyéni rekordomat  mely 23,83kg . Természetesen bojlival sikerült horogra csalni. Mikor Kriszti barátom felhívott és közölte velem hogy van esély teszthorgászati lehetőséget válalni egy bojlis cégben, nagy öröm telített el és igent mondtam. Nagyon bízom benne hogy tapasztalataimmal és tudásommal segíteni fogom a SENSATION BAITS-et!

Az én elvem-felfogásom a horgászat  szó hallatán nem más mint: FOGD MEG ÉS ENGEDD VISZZA !!!!

Akkor hogy is jött ez a teszthorgász dolog? Pont a Sensation Baits-nél ?

Hát így: Valamikor múlt év decemberében nyitottam egy csoportot házi bojli készítés néven a facebookon. Töltöttem fel pár receptet amit természetesen jól leszóltak, én mégis kiálltam a magam igazáért. Lehet ekkor figyelt fel rám Gábor és elmagyarázta hogy melyik bojli alapanyag miért jó, és mi a működése és az adott receptben hol lehet a hiba.

Nagyon szimpatikus és önzetlenül segítő kész volt. Bátran mondhatom nagyon érti a dolgát, ő profi ebben a szakmában!  Hoszzas beszélgetés után kiderült hogy a Sensation Baits  tulajdonosa. Nem tudtam rá először mit válaszolni. Mit irjak meg ne bántsam. Ekkor több héten keresztül esténként szakmai tanácsokat adott és napi szinten tanultam meg újabb és újabb bojli készítéssel és bojlizással kapcsolatos dolgokat ! Sok dologra hívta fel a figyelmemet amit más gyártó sosem árult volna el.

idővel a sok-sok beszélgetés során egy horgász barátság is kialakult köztünk.  Majd közös megbeszélés során Gábor felajánlotta hogy ha már ennyit, tanította a bojli készítést legyek a teszthorgásza.  A válaszom az volt természetesen igen de a csapatommal együtt akik tehetséges horgászokból állnak.

Így alakult meg  a Sensation Baits Slovakia Team!  Még egyszer a tagok nevei: Csiba Kriszti, Zatko Milan, Mészáros Ádám, Csicsola Zoltán. Nagyon örülünk hogy lehetőséget kapunk arra hogy megmutassuk mennyire jó horgászok vagyunk ! Remélem a Sensation Baits  javára tudunk majd válni!

Nagyon szépen köszönjük figyelmeteket. Abban biztosíthatunk mindenkit hogy még hallani fogtok felőlünk!