CIKKEK

Sensation Baits bojli tesztelése, Téglások  tavon Szlovákiában!

Sensation Baits bojli tesztelése, Téglások tavon Szlovákiában!

Sziasztok,

Egy szép májusi vasárnap reggelén, gonondoltuk kilesünk egy röpke 12-14 órás pecára a helybéli kis tavacskánkhoz (Téglások). Annyit azért szeretnék elmondani így az elején, nem egy túltelepített magántóról beszélünk !

Sensation Baits, bojli tesztelés,

Egy közönséges 2 ha-os homokbánya alapjain keletkezett tavacska.

Az időjárás nagyon nekünk kedvezett! Reggel 6 órakor érkeztünk a tóra. Nagyon szép látvány fogadott minket, a pontyok ívása már nagyban zajlott. Nagyon szép látvány ahogy a nádasba tör egy egy szebb példány. Ennek következtében a szigetek szélét vettük célpontul. A közelebbi sziget kb 35 méterre a távolabbik 75-80m re található a partól .

A szigetek sarkát sűrű nádfal és bokrok alkotják ami nagyon jó búvóhely bajuszos barátaink számára.  Alapozó etetésnek kukoricacsíra pellet, halibut pellet,S1 több ízben,  Spicey fish oldódó valamint főzött golyót kevertünk majd SPICEY FISH CSL likőrrel locsoltunk .

Sensation Baits, bojli tesztelés,

Incsiklandó falatok a pontyok számára! A távolabbi szigetet horgásztam, Az egyik boton spicey fish oldódó míg a másikon Magyar kolbászos golyót alkalmaztam csalinak. Barátom (csapat társam) Krisztián a közelebbi sziget sarkát próbálta meghorgászni mely komoly akadókat rejt!  Az első kapásra nem is kellett sokat várni !

Amerikai fűszeres, Spicey Fish beváltotta a hozzá fűzött reményeket! Pár percel ezután komoly húzós kapással bejelentkezett Kriszti első hala! Fokhagymás valamint Big fish es soft pellet, Squid barack-al dippelt  csali volt a nyerő az akadók mellett .

Kapás kapást követett, egymás után szákoltuk be a szebbnél szebb halakat. Eljött az ebéd idő, a halak is valami oknál fogva szüneteltek.

Ennek következtében ismét ráetettünk a jól bevált mixünkel. Röpke fél óra után újra jelentkeztek egymás után a kapások. Nem gondoltuk volna hogy egy ilyen sikeres napnak nézünk elébe. A nap végén elkezdtünk számodozni, 28 halat sikerült szákba terelnünk 2-8kg os súlyban!

Hangsúlyozom sokszor nem a méret a lényeg ! Nyerő csalik: Sensation Baits Fokhagyma-big fish soft pellet, Magyar Kolbász 20mm főzött bojli , S1 chilli, Spicey fish oldódó valamint Spicey fish főzött golyók voltak!

Hasomló élményekben gazdag pecákat kívánunk a Sensation Baits csaliaival ! Hajrá és görbüljön !!!!