CIKKEK

Rövid peca a Kiskorpádi Szigetes tavon

Augusztus 30.-án egy rövid 24 órás pecára érkeztem egyik kedvenc tavamra, a Kiskorpádi

Szigetes tó kettes állására. Mivel már jól ismerem a tavat, tudtam, hogy a szembe lévő kis

érintetlen öblöt horgászom meg, mind a három bottal.

Sensation Baits, Erdős Márk,  Good Choice bojli

Az öböl két szélét horgásztam közvetlenül a part menti fonás szélét ,ahol a víz mélysége

körülbelül 1,5 méter volt, az aljzat pedig kemény. Nehezítik a pecát a bent

maradt tuskók, gyökerek és a part menti beszakadt fonás. Csalit ismét a Sensation Baitstől

hoztam, a már jól bevált good choice bojlit 18 mm-es méretben, mindössze másfél kilót.

Kiegészítésnek pedig 3 kg főtt magmixet vittem (tigrismogyoró,kukorica,búza,kender).

Sensation Baits, Erdős Márk,  Good Choice bojli

Kilenc órára helyükre is kerültek a szerelékek. Etetés, egy marék bojli félbe és egészbe és egy

jó marék magmix minden bothoz. Az első kapásra nem kellett sokat várni. Dél magasságában

ejtős kapással jelezte a jelzőm, hogy valakinek megtetszett a good choice bojlim, mely egy fél

szem epres pop-uppal volt kikönnyítve. Halam könnyen jött felém, kisebb pontyra, vagy

amurra gyanakodtam. A part közelébe érve megláttam, hogy egy jókora amurral van dolgom.6-

7 erőteljes kirohanás után kezdett fáradni az ellenfelem, már készítettem a merítőt, amikor

kipattant a horog a szájából és búcsút intett még fotózás elött .14-15kg körülire saccoltam.

Kicsit mérges voltam, mivel halvesztéssel indult a horgászatom. Körülbelül 2 óra múlva

erőteljes húzós kapásom volt, közvetlenül egy tuskó mellől. Közel voltam a bothoz, de mire

felvettem, már éreztem hogy a hal a tuskóba menekült. A hal fölé mentem, másodpercek alatt

bent voltam, de már nem volt rajta a hal, pech... 2kapás 0 hal.  Délután 4 óra magasságában ismét ejtős kapás a ballos botomra, egy szem pasztázott good choice-ra. Amint felvettem a botot, valami

elemi erővel indult a partszélbe, nem tudtam megállítani, ismét lefűzött ellenfelem. Azonnal

fölé motoroztam és éreztem, hogy még megvan a hal. 10 perces zsínór szabadítás után

kipattant az akadóból és a nyílt vizet célozta meg iszonyatos erővel. Alig tudtam mozdítani

és jöttek fel a buborékok, ekkor már tudtam, hogy egy nagyobb harcsával van dolgom. Végül még

10 perc fárasztás után nagy nehezen beletereltem a merítőbe. Mérlegelésnél 14 kg-nak

bizonyult a harcsa.

Sensation Baits, Erdős Márk,  Good Choice bojli

Egy órával késöbb ismét kapás és egy 11,8 kg-s szép tükröst szákoltam.

Ahogy besötétedett sorra jöttek a kapások

(9,4kg)

( 11,9kg)

(11,2kg)

Éjfél után elkezdett esni, körülbelül egy órás eső volt, közben pedig a kapások is megálltak.

Ahogy a vihar elvonult, újból táplálkozni kezdtek a halak és hihetetlen erővel küzdöttek,

szerintem a felfrissültek az oxigén tartalom miatt.

( 11,4kg)

A 8-10 kilós halakat 25-30 percig fárasztottam alig lehetett felhúzni őket. Volt olyan 9 kilós

halam, ami összeszedte mind a 3 szerelékem.

( 10,2kg)

Éjjel 3 óra körül újból neki állt esni az eső és reggelig el sem állt, a kapások is abba

maradtak. Összesen 7 db pontyot, melyből 4 db volt 10 kg feletti, egy nagytestű amurt és a

rekordomat jelentő harcsát fogtam. Ismét bizonyítottak a Sensation Baits -es csalik !