CIKKEK

Rinyaszentkirályi bojlis verseny és az S1 oldódó bojli

Először is szeretnék köszönetet mondani, hogy a Sensation Baits néven indulhattunk a Rinyaszentkirályi Baráti Bojlis találkozón.

Sensation Baits bojli

Megtiszteltetés volt ezt a nevet viselni.  A verseny már a helyhúzásnál nehezen indult számunkra. A verseny előtt körbe jártuk a tavat és feltérképeztük a horgászhelyeket. Volt öt hely, amelyet jónak láttunk és szívesen húztuk volna. Sajnos nem így történt. Elsőnek a kettes horgászhelyet húztam. Ezt gondolkodás nélkül visszadobtam, de a következő, amit sikerült húzni a 17-es szinte ugyanaz a pálya csak vele majdnem szembeni oldal.

Nem igazán örültünk ennek, de hatalmas lelkesedéssel ugrottunk neki a feladatnak.
Fő etető anyagunk a tigrismogyoró volt és a Sensation Baits CSL pellet.

Ezt a pelletet azért szeretem, mert melasszal meglocsolva eddig nekem szinte mindenhol működött és ezen felül SENSATION BAITS CSL Likőrrel sokféleképpen ízesíthető. Ezen kívül minden húzásnál pár szem (4-5-6 db) S1 oldódó bojli (20mm) is bekerültaz etetésre.

Sensation Baits bojli

Szerda délután 2 órakor lehetett vízre szállni. A bóják elhelyezése után megkezdtük az etetést és a horgászatot. Csalizni szintén S1 oldódó bojlival csaliztunk. Előző horgászataink tapasztalata alapján már az indulásnál zsugorfóliát használtunk a bojlikhoz a sok törpeharcsa miatt. Azt gondolom, hogy mind etető anyag mind pedig csalizás szempontjából jól választottunk. Remekül működött minden. Szombat reggelig szinte folyamatosan vezettük a 18 csapatos mezőnyt. Nem szeretnék nagyot mondani, de higgye el mindenki, hogy napi szinten 20-30 db halat fogtunk az etetésünkön.

Bojli oldódó bojli

Rinyaszentkirály tó

Sensation Baits bojli

Általában az esti és éjszakai órák voltak az erősebbek nálunk. Az esti csúcsokban szinte behúzás után közvetlen és folyamatosan szóltak a kapásjelzők. Rengeteg szebbnél szebb halat fogtunk. Átlagban 7-11 kg közötti pontyok. Ha ez a verseny darabszára megy, akkor a végén sem csúszunk le a dobogóról. A verseny alatt összesen 10 db bemért halunk volt. Ebből az 5 legnagyobb számított bele a végeredménybe.

10 db hal súlya:
17,34 kg, 13,23 kg, 12,70 kg, 12,13 kg, 12,04 kg, 11,43 kg, 10,51 kg, 10,46 kg,
9,11 kg, 9,01 kg volt.

Sajnos ez a verseny végére csak a negyedik helyre volt elegendő. Egy örömünk maradt csak hogy 17,34 kg tükrös ponttyal nálunk lett a legnagyobb hal.

Sensation Baits bojli

Összességében azt gondolom, hogy jól működött minden és nem hinném, hogy elrontottunk valamit is. Semmi más nem hiányzott, mint egy kis szerencse. Rengetek halat fogtunk az utolsó éjszaka is. Olyanokat, amiknek egy más alkalommal rettenetesen örültünk volna sajnos az előrelépésünkhöz mindez kevés volt. Saját magam  véleménye szerint nem rossz eredmény.

Bojli oldódó bojli

"Csodák nincsenek csak kitartó és tudatos pontyhorgászok."