CIKKEK

Mi Sensation Baits bojli alapanyagokat használunk!

Szeretnék meg osztani veletek egy nemrég át élt pecatúrámat, ahol sajátkészítésű bojlival mentünk barátaimmal, aSensation Baits termékeibőlkészítettem. Sokat gondolkodtam mit kéne máshogy csinálnom, mint más, tudtam, hogy idén el szeretnék olyan tavakra jutni, ami nem nagyon bojlis víz, nehéz pálya legyen benne kihívás, ezért kitálaltam egy olyan receptet, ami inkább "vad vizes" természetes és nem mellékesen aromát nem tartalmaz, hanem csak a lisztek olajtartalma és természetes íz világuk adja.

Sensation Baits bojli alapanyag

Ezért kitaláltam, hogy a főbb hozzá valók azok a kender liszt, tigrismogyoró liszt, red birdy lesz. Továbbá kender olajjal, paprika olajjal turbóztam. A Sensation Baits palletan ezek megtálalhatok és a legfontosabb olcsó, nem kell túl bonyolítani a bojlit, természetesen több alapanyagból ált a bojlim de ezek az anyagok voltak a főszereplők, hétféle alapanyagból már össze lehet rakni egy fogós bojtit csak az egyensúlyt kell megtálalni.

Kaptam egy karakteres kender illattal rendelkező bojtit ízre is nem kihívó kissé pikáns a paprika olajnak köszönhetően. Azért használok olajokat, mert nagyon jó emésztést biztosít a halaknak és meg hozza az étvágyat.

Eljött a mi napunk irány tesztelni, számunkra ismeretlen Csépányi horgásztóra mentünk. A tóról annyit tudtam, hogy 50 éves múlttal rendelkezik, holtág jellegű kissé akadós,

Sensation Baits bojli gyúrás

Volt egy tervem csak a házi bojlimmal, pellettel etettem. A fák elé horgásztunk ahol 1.7 méteres vízvolt nem etettünk sokat a 36 óra alatt minden hal után csöveztünk pár szem bojlit, tudtam, ha jó a csalid nem kell sokat etetnem csak okosan. Egyszerű elhagyós szereléket használtam nem szoktam túl bonyolítani a végszerelékemet. az első kapás hamar megérkezett.

Több halon lehetett látni, hogy alig vagy nem is volt horgon igazi szép vad ponty színekben pompáztak és félelmetes nagy erejük van. Ez a cikk nem arról akart szólni, hogy milyen márkájú horoggal, bottal, zsinórral történt horgászat. Hanem egy kezdő bojli gyuró horgász egy egyszerű taktikával egy nehéz vízen jó minőségű alapanyagokból készített bojliból mit tud kihozni. Bátran gyúrjatok bojlit, rugaszkodjatok, el az átlagtól :) Nekem sokat segített Sensation Baits termékei, ami nem elhanyagolható minőségi és ár érték arányában a legjobb alapanyagoknak köszönhetően bárki elkészítheti bojliját ...