CIKKEK

Levelet kaptunk ! ! !

Szia Gábor,hétvégén másfél napot töltöttem a közelünkben lévő olaszi tavon.

1-2 nappal előtte megetettem a helyet dobócsővel, napi 1-2kg bojlival.Péntek délután kezdtem meg a horgászatot,estig fogtam egy 6 ,90-est,, egy 6-os koit és még egy 6-os nyurgát.

Sensation Baits, Maml Balázs, Olaszi tó

Éjszaka semmi,másnap délutánig semmi.Szombat délutántól vasárnap hajnalig további 11 db halat fogtam 5-14 kg között.

Többek között szombat este sikerült megfognom a tórekordot (13,60kg).

Minden halamról becsatoltam egy-egy képet. 5 kg-nál kisebb halat nem fogtam,pedig vannak benne kisebb testű pontyok is szép számmal.Az összes halat Sensation Baits alapanyagból készített bojlival fogtam.

Sensation Baits, Maml Balázs, Olaszi tó

Nagyon jól működött az oldódó epres és az oldódó kagyló-banán,de a saját készítésű fokhagymással és kagyló-belachannal is fogtam.Összesen 101 kg halat sikerült fognom 7,2 kg-os átlaggal. Nagyon jó peca volt,nem unatkoztam és vasárnap reggel hullafáradtan mentem haza. :-)