CIKKEK

Kiskorpádon jártunk

Ezt a levelet kaptuk !  Ezért érdemes éjszakákon keresztül dolgozni és gyártani !

Elsőként szeretném megköszönni az ajándék pólókat és sapikat illet az ismételten kiváló minőségű általatok készített pelleteket és bojlikat.
Sensation Baits, Kiskorpád 2014., Nagy Ferenc Ottó és Bárdosi József
Augusztus 2-6-ig tölthettünk el a barátommal egy csodálatos közös pecát a Kiskorpádi Szigetes tavon a 2.-es álláson. Sajnos a rekkenő hőség és a folyamatos zivatar felhők nem kedveztek nekünk, folyamatosan nyomott volt a levegő és a pontyon nem igazán akartak táplálkozni. Kénytelenek voltunk váltani és a nagytestű amúrokat vettük célba. Sikerült is több nagytestűt a szákba terelni. Nekem sikerült egy 17,15 kg-s amúrt a partra segíteni és csak 20 dkg-val maradtam el az amúr tórekordtól. A horgászat utolsó napján aztán leszakadt az ég, és meghozta a pontyok kapó kedvét. A csalizz azzal amivel etetsz taktikát választottuk. Így az általatok gyártott halibut etető pellettel  a szakadó esőben kevesebb mint 10 óra alatt sikerült több mint 100 kg pontyot a szákba terelnünk. Köztük a legnagyobb egy 12,75 kg.
Összességében az ott elöltöltő 96 óra alatt több mint 200 kg fogással büszkélkedhetünk. Mivel ismerjük a helyet, így tudom ezen az álláson sokkal nagyobb sikereket is értek már el. De a tavon ebben az időszakban mi voltuk a leg eredményesebbek. Úgy gondolom nincs miért szégyenkeznünk és a Sensation Baits megint jól vizsgázott.
Munkátokhoz további sok sikert és kitartást kívánunk.
Köszönettel és tisztelettel!

Nagy Ferenc Ottó és Bárdosi József

A Sensation Baits köszönetét fejezi ki a Ferinek és Józsinak a beszámolóért!