CIKKEK

József nappal egybekötött teszthorgászat.

Maroknyi csapatommal elhatároztuk, hogy a József napot ünnepelhetnénk akár a tóparton is, mivel szerettünk volna valami újat kipróbálni csali terén.

Sensation Baits Vödrös Oldódó bojli Eper-Hal

Hosszas keresgélés, böngészés után a Sensation Baits-re esett a választás. Az idő szűkössége miatt és a hideg vízre való tekintettel egy oldódó bojli mixet választottunk hal eper íz világgal.

Sensation Baits Vödrös oldódó  bojlimix

Katt a képre !

Rendelés után egy nappal már csengetett is a postás a csomaggal és estére már le is gurítottuk  a golyókat. Egy hét szárítás és elérkezett a várva várt nap. A kiválasztott tó a közeli Nyékládházán található Koi 2 horgásztó volt, ami egy 10, ha egykori kavicsbánya tó nagy számban található benne még az ősállományból is. Kipakolás, táborverés és irány a víz helykeresés céljából.

Sensation Baits Vödrös Oldódó bojli Eper-Hal

Rövid keresgélés után már mentek is a végszerelékek a kiszemelt helyekre nem csináltunk nagy etetést inkább koncentráltan pva hálóba és pár szem körülötte elszórva a Sensation bojlikból és pár marék csl pellet, ami szintén a cég palettájáról származik.

Nem váratott magára sokat az első kapás András barátom jelzője egy csippanás  után lassú komótos húzással elindult, rövid fárasztás után már a bölcsőbe is pihent a gyönyörű töves, ami 10.20 kg súlyú  volt.

Ezután még 1-2 kisebb példány érkezett és sötétedéskor este hét óra után füstölős kapásra figyeltünk fel, ami az én botomon jelentkezett ráemeléskor éreztem ez is a jobbik fajtából való lesz.

Ismét egy töves, de ennél már 12.50 kg- nál állt meg a mérleg nyelve.

Sensation Baits Vödrös Oldódó bojli Eper-Hal

Éjszaka már több kapás nem volt viszont egy kellemes -4 fokra ébredtünk. Gyors kávé és irány a víz frissítés. Reggel 8 órakor meglátogatott minket Endre testvérem is, aki értesülve előző napi fogásunkról pár órányi pecára szánta el magát.

Egy óra leforgása alatt két halat sikerült partra csalnia egy tükrös és egy töves személyében, természetesen a tőlünk kapott Sensation golyókra éheztek meg ők is:) !

Ezután ismét András barátom nyitotta meg a napot egy 10+ tövessel majd Józsi barátom botja füstölt el, amire pár másodperc múlva az enyém is így egy dupla kapásba lehetett részünk.

Sensation Baits Vödrös Oldódó bojli Eper-Hal

A beérkező hidegfrontnak köszönhetően több halat már nem sikerült fognunk, de így is elégedettek vagyunk, mert 48 óra alatt sok szép halat fogtunk az alig 7 fokos vízből és a csalik is várakozáson felül bizonyítottak.

Köszönet a Sensation Baits-nek.