CIKKEK

II. D. A. S. CARP ANGLERS pontyfogó Kupa. 2019 .

Sziasztok!

2019. szeptember 13-án megrendezésre került a Pródi horgásztavak bojlis taván a II. D. A. S. CARP ANGLERS pontyfogó Kupa. 13 csapat részvételével.

A sorsolás és a helyfoglalás után 2 óra állt a csapatok rendelkezésére, hogy feltérképezze a horgász helyet és kiválasztásra kerüljön a meghorgászandó terület melyet 2db dőlő bójával lehetett megjelölni.

D.A.S CARP ANGLERS - Sensation Baits Team

Az előző ismereteinkből és tájékozódásunkból kiindulva szerencsésnek mondható a hely húzásunk. Az előttünk lévő vízterületet feltérképezve választottunk két keményebb aljzattal rendelkező részt ahová a bójákat elhelyeztük. Ezen a tavon medertörésekről és nagyobb törésekről nem tudunk beszámolni mert egy elég egy síkú mederrel álltunk szemben átlag 1,3-1,4m vízmélységgel.

Alapozó etetésnek a Sensation Baits által forgalmazott 365 magmix magmixet, Sensation Baits  csl pellettet, S1 oldódó bojli és párolt  bojlit használtunk. Mivel a szabályzat csak a partról való etetést engedélyezte így a bekevert etetésre szánt keveréket spombbal és rakétával jutattuk be a meghorgászni kívánt területre.

Az etetéssel egy időben a botok is a helyükre kerültek. Felkínált csalinak a Sensation Baits bojliait és pelleteit használtuk büdös-májas íz világban. A tó halsűrűségének köszönhetően az első kapásra 5 percet sem kellett várni. 9 óra 5 perckor az etetés közepette egy erőteljes húzós kapásra lettünk figyelmesek. 10 perces fárasztás után az első értékelhető halunk már meg is volt.

D.A.S CARP ANGLERS - Sensation Baits Team

A pelletre csábult el az etetéstől kb 5-10 méterre. Vissza dobás követően újabb és újabb kapások követték. A favoritnak mondható csalinak a  pellet bizonyult, ugyanis ezen csalival csalizott botok 5-10 perces időközönként kapást produkáltak. A bojlival csalizott szerelékek hosszabb idő elteltével hoztak csak kapást. Etetés végeztével mind a 4 botot májas pellettel csaliztunk és élesítettük be. 4-5 óra elteltével 10-12 értékelhető hallal rendelkeztünk és ezzel a fogásokkal a közép mezőnyben tanyáztunk.

Az 50 órás horgászatra jellemző volt hogy amikor az etetés folyamatos volt akkor a kapások száma is fokozódott. Amikor a spomb nem csapódott a vízben akkor a kapások is gyengébbek voltak. 12 óra elteltével a 9. helyen álltunk a megfogott 14db hallal melynek az össz. súlya 72,1kg volt.

A taktikát finomítva próbáltuk a halakat szelektálni mert nagyon sok 4kg alatti halat fárasztottunk ami nem számított bele a versenyben.24 óra elteltével 1 helyezést tudtunk javítani az akkor már 29 értékelhető hallal és a maga 152.2kg össz. súlyával. A szelektálás hozott kisebb fejlődést és 24 óra elteltével a halak egyed súlya elérte a 7-8kg-ot.

D.A.S CARP ANGLERS - Sensation Baits Team

A kapások sűrűsége nem változott. Amikor etettünk sorban sültek el a botok. 36 órás mérlegelésre meg tudtuk duplázni a kifogott halak darabszámát és súlyát is. A verseny utolsó órái is számos fogásokkal telt melynek eredménye képen a 6. helyet tudtuk megszerezni egy nagyon szoros versenyen. 79 db értékelhető fogásig jutottunk ami 430,94kg össz. fogást eredményezett.

Ami erről a versenyről elmondható, hogy egy nagyon melós horgászaton vagyunk túl.

A Sensation Baits csalik nagyon jól működtek és a szelektálásnak köszönhetően több darabos halat sikerült szákban terelni.

Ezúton szeretnék Gratulálni a két csapatársamnak Vincze Ervinnek és Gál Attilának a kitartó  és eredményesnek mondható munkájukhoz.

Köszönjük a csalikat a Sensation Baits-nak és a sok segítséget Kurcz Gábornak.

Ha ti is szeretnétek ekkora halakat fogni akkor katt ide: