CIKKEK

Hosszú hétvége a Desedán, Sensation Baits bojlikkal

A hosszú hétvégére dobos pecát terveztem a desedai kedvenc helyemre a 12-es bojlis helyre.

Tudtam hogy nem lesz egyszerű a parti spombos etetést kialakítani az erős déli szél miatt.

Kiérkezéskor gyors sátor illetve parti táborunk kialakítása után neki láttam az etetésnek.

Etetésre Sensation Baits termék palettájáról az Extrém-Liver illetve a GLM Spirulina bojlikat használtam vágva illetve egyben etetve spod mixel.

Deseda, Stadler Zsolt, Extrem Liver bojli , Nyurga ponty, Sensation Baits bojli

Délután 5 óra körül a botok a helyükre kerültek. Az első kapás 23:05-kor érkezett meg 20mm –es Sensation GLM Spirulina bojlira  illetve fél szem 20mm es fűszeres  kombinációra szép egészséges 7,5kg-os desedai nyurga.

Majd az éjszaka hátralévő része csendesen telt, a halak nem voltak aktívak.

Szombat reggel elkezdtem ismét az etést folytatva az elöző naphoz képest. A szél már nem volt olyan erős, záporok elő fordultak de kapás sajnos nem akart jönni, na mondom ismét meg kell küzdeni egy-egy jó halért.

Majd délben újból szórtam kb. 10 szem bojlit fajtánként de már a spood mix

helyett Sensation Baits kukoricascíra pelletel kb. 10 spombos dobás volt.

Este valami hihetetlen erős húzós kapásra lettem figyelmes elemi erővel húzta a zsinórt a hal.

Bevágás után éreztem hogy nagyon jó hal lesz talán a hétvégi pecám legnagyobbja.

Majd következett a parti kb. fél órás fárasztás ami igen megdolgoztatta a felszerelést. Hihetetlen ereje volt .

Deseda, Stadler Zsolt, Extrem Liver bojli , Nyurga ponty, Sensation Baits bojli

De sikerült matracra fektetni a 13,2 kg-os nyurga pontyot ami 85 cm hosszú volt.

Nagyon örültem ennek a halnak mert sokat kellet dolgozni érte de megérte ismét

a Sensation Baits Extrem Liver megmutatta erejét amire Sensation Baits fokhagyma

esszenciális olajat csepegtettem.

A nappali időszak ezek után csendesen telt. Lassan nagy reménnyel készülgettem az utolsó éjszakára bízva abban, hogy Deseda talán még ad egy-két szép vendéget a lakói közül.

Este 8 óra körül megtörtént a csali frissítés és vártuk az éjszakát, és bíztunk a jó szerencsében.

Az este csendesen telt majd a hajnali 4-kor húzós kapásra lettem figyelmes. Felvettem a hallal a kontaktust és szépen kíméletesen fárasztva partra emeltünk egy 5,5 kg-os desedai nyurga pontyot.

Később még volt egy óvatos kapás, de sajnos a fárasztás elején elveszítettem a halat. Későbbiek folyamán már nem tudtunk kapást kicsikarni a Pontyoktól.

Megérte, mert a Deseda megint adott egy szép halat  kagylófaló őslakosai közül. Ismét bebizonyosodott, hogy a Sensation Baits bojlik jól működnek a tavon, és valóban egészséges szép halakat tudtam fogni.