CIKKEK

Good Choice bojli  tesztelése a Desedán

Good Choice bojli tesztelése a Desedán

Eljött a tavasz. Szerencsére rohamosan melegednek a vizeink és a halak eszeveszett táplálkozásba kezdtek. Így van ez, az örök kedvenc Desedán is. Volt egy napunk, így az egyik Sensation Baits 2014-es újdonságot vittük ki a vízre tesztelésre.

Ez a bojli a Sensation Baits Good Choice névre hallgat!

Sensation Baits Good Choice bojli,  Deseda,  bojli tesztelés

Beltartalmát tekintve úgy lett megalkotva a bojli , hogy az év bármely szakában sikerrel alkalmazhatjuk .  Alapnak Dán Extra halliszt került bele, ami biztosítja a megfelelő fehérje-  és aminosav forrást, minőségi  Vörös Lazac olaj , hogy mindig oldódni tudjon a bojli. Kiváló minőségű madáreleség került bele a tökéletes szerkezet megalkotása érdekében,  illetve egy olyan különleges íz és aroma anyag, ami igazán kedvelt a pontyok körében. Továbbiakban sok olyan más bojli alapanyag, ami egymás hatását felerősítve képezi a 2014-es Good Choice bojlit .

Mivel egy másik tóról indultunk el, este fél 10- kor értünk ki a tóra. A szabályok értelmében 5-22 óráig lehetséges a horgászat. Dobós pecára készültünk, úgyhogy aznap éjszaka horgászni nem tudtunk. Így dobócsővel nagy területre egy kiló bojlit szórtunk szét, 80-90 méteres távolságban, amit a lágy botokkal még meg tudtunk dobni. Nem volt más hátra, mint nyugovóra térni.

Hajnalban elkezdtünk horgászni. A sötétben még nem volt jelentkező a finomságokra, de ahogy felkelt a nap, a halak is mintha felébredtek volna. 15 perc alatt 3 kapásunk is volt. Beköszöntek a desedai nyurgák!

Nem hatalmas halakról van szó, de itt nem is az a lényeg.
Sensation Baits Good Choice bojli,  Deseda,  bojli tesztelés
A 3-6 kiló közti halak is remek élményt nyújtottak, eseménydús küzdelem volt mindegyik.
Csak úgy habzsolták a bojlit. Napközben már nem vittük túlzásba az etetést, hisz az esti órákban beszórt bojli odavonzotta őket.
Nekünk csak az volt a dolgunk, hogy 10 szem bojlit bedobjunk a bevetett csali köré.
A csali kiválóan dolgozott.
Sensation Baits Good Choice bojli,  Deseda,  bojli tesztelés
Volt, hogy frissítettük a horog mellé valót és azt megvizsgálva, a külseje oldékony, de illatos, a közepe pedig kemény, így biztosan tartott a hajszálon.
Volt hogy popuppal könnyítettük, volt hogy szivaccsal ballanszíroztuk őket kritikusra. Mindegyik jól működött.
Délután alább hagytak a kapások, elkezdődött az agyalás. Többet nem etettünk, mert biztosak voltunk benne, hogyha lett volna ponty a környéken, az megtalálja a csalinkat.
Sensation Baits Good Choice bojli,  Deseda,  bojli tesztelés
Az egyik botomon lecseréltem a csalit egy szem 18-as Extrem Liverre. Ami meg is hozta a nap halát, egy 10,3kilós tükrös személyében.

Összegezve 11 kapásunk volt, amiből 9 halat sikerült megfognunk. 3,2 volt a legkisebb nyurga,csodás bronz színben. A Good Choice felülmúlta magát.

Remélem megtapasztalja más is, mert érdemes vele horgászni.

További nagy pontyos képek alul a galériában találhatók a horgászatról !