CIKKEK

Frontok között

Most kivételesen kis családom is elkísért erre a túrámra, érkezésünkkor szikrázó napsütés és szinte kánikula fogadott minket, tábort most nem kellet építeni, mert egy jól felszerelt faházba töltöttük ezt a pár napot.

Sensation Baits bojli tesztelés

Mivel hidegfront érkezését jósolták ezért az egyik előkémre cégünk még fejlesztés és tesztelés alatt álló fűszeres wafters bojliját raktam, ami nem is okozott csalódást, mert rögtön kapás értem el vele. Ezen felbuzdulva a másik szerelést is ezzel csaliztam. Kapás kapást ért, ez így ment egy pár órán keresztül aztán csend lett.

Végre jutott időm a harmadik botot is bejuttatni a kiszemelt helyre. Etetésre csl pellet, spicey fish bojli és halibut pellet került némi Sensation Baits  365  főzött mag mixel kiegészítve és fűszeres csl likőrrel locsolva. Ezek a fűszeres ízek nagyon jól működnek frontos időben. Meg is érkezett a hidegfront széllel és kiadós esővel. Vártuk is, hogy meghozza a halak kapó kedvét, de sajnos nem így történt, éjszakánk csendesen és kapás nélkül tellt. Reggel újra frissítettem a csalikat, most egy szintén tesztelés alatt álló csali kapott lehetőséget a bizonyításra, ami egy fűszeres barackos háttér ízzel. Nem is okozott csalódást, mert a szerelék elhelyezése után egy órával gazdára is talált, de sajnos ismét nagy csend vette kezdetét a frontok jöttek mentek, hol kánikula volt hol pedig jeges szél esővel. Estig nem is jutottunk el kapásig pedig már szinte mindent megpróbáltunk. Végső elkeseredésemben páromhoz fordultam elé raktam a bojlikkal teli kosarat és arra kértem válasszon egyet. Megtette! Választása egy 24mm es HNV ananász bojtira esett, másik az én nagy favoritom a GLM spirulina lett szintén 24mm és Good choice bojli 20mm változata. Az éjszakánk ismét eseménytelenül tellt. Mivel főzött bojlik voltak csalizva így reggel már nem frissítettem le. Bízz a csalidban! Ismét megtört a csend és láss csodát az ananászos bojti jelentkezőre talált, ejtős kapás után intenzíven húzni kezdte a zsinórt.

Rövid kíméletes fárasztás után végre megpillantottuk a halat, ami egy édesszájú tokhal volt. Fertőtlenítés és fotózás után visszanyerte a szabadságát. Több kapást már nem sikerült elérni, de így is boldogan tértünk haza, hogy ebben a szélsőséges időben is tudtunk pár halat fogni.