CIKKEK

Felkészítő verseny- Sensation Baits lányok

Felkészítő verseny, a 2.női pontyfogó országos bajnokságra.

IX. Bodó Attila emlékversenyen vettünk részt a Hantosi Horgásztavon. Carp Ladies II néven indultunk, akik tagjai Bodócsné Dencsik Renáta Kopitár Viktória és Takács Gergely, aki a csapat felkészítője és edzője. Köszönjük a lehetőséget Bodó Ferinek, a versenyen való részvételért.

hantos

Ez az emlékverseny tökéletes felkészítő volt számunkra a Június végén kezdődő női pontyfogó országos bajnokságra. A versenyen az 5 legnagyobb hal számított. Etetésnek korlátozott számban lehetett vinni a tó szabályzata miatt hal és vízvédelmi szempontból. 6 kg maggal és 8 kiló 24mm oldódó bojlit vittünk, eper és fűszeres ízvilágba.

A tóra a 3-as helyet sikerült húzni. A verseny elindultával PVA bag szerelékekkel álltunk neki a vizet vallatni, a tó különböző részein, miközben markereztük fel az előttünk lévő szektorunkat. 2 ideális helyet találtunk az előttünk lévő szektorba amit spombal etettük és dobócsöveztünk rá Sensation Baits prémium oldódó bojlit!

Első nap késő délutáni órákba sikerült megfogni az első kisebb pontyainkat, majd egy ejtős kapásra érkezve érkezett meg az első nagyobb halunk egy amur személyében 10.96kg-on mérlegelve és ez a hal Reni egyéni rekordja is lett egyben.

hantos

Az estébe lépve megfogtuk az 5 halunkat és innentől kezdve neki tudtunk állni, csereberélni. Az éjszaka csendjét lassú komótos kapás törte meg, majd sikeres fárasztás és szákolás után fektettük a bölcsőbe a halat, ami a verseny első 15+ kg  hala volt és egyben Reni egyéni ponty rekordja is, ami pontos súlya 15.54kg volt.

Hal letárolását követke jött a következő lassú húzós kapás. Sikeres szákolás és bölcsőbe fektetés után döbbentünk meg a hatalmas halon, amit sejtettünk, hogy közel lesz a 20-hoz. A verseny mérlegelője a helyszínen volt, és tárázás után mérlegre téve 19.85kg-ot nyomott a ponty, ami a verseny legnagyobb hala lett és Viki egyéni rekordja is egyben.

E két hallal átvettük a szektor 1 helyét és a versenyen is sikerült a dobogó legfelső fokára feljutni. Második nap derekán arra törekedtünk, hogy csakis 10 kg feletti halakat fogjunk, hogy tudjuk cserélni a „kisebb” halainkat, amiket, apránként de sikeresen hajtottunk végre. Második éjszaka csendjét ismét egy lassú kapással jelentkezett egy hal, majd bölcsőbe fektetés és azonnal mérlegelést követően 19.16-ot mutatott a mérleg.

hantos

Harmadik nap reggelén és napközben több 10-12 kiló környéki pontyot fogtunk és apró lépésekben tudtuk őket cserélni a verseny végéig.

A versenyt 77,67 kilóval nyertük meg és az átlagunk 15.53kg volt.

Megszereztük az első 15+-os díjat az első nap legnagyobb halát, a második nap legnagyobb halát, a szektor egyet és az összesített első helyezést.

Köszönjük szépen Kurcz Gábornak a Sensation Baits atyjának a kitűnő csalikat és az M-car horgászvilágnak a támogatást.