CIKKEK

„Sensation” A Nádudvari Tőzegen…

Ez év júniusában 3.alkalommal nyílt esélyünk horgászni a nemesnádudvari- tőzeges tavakon. Ez egy általunk már jól ismert víz .Minden állásról sikerült már horgásznunk több alakalommal .Igazi nagyhalas pálya ez,akadó-rengeteggel,iszappal,bedőlt fákkal. Köze sincs a napjaink nagy divatjának számító „lavor” horgásztavakhoz. A tavon 6-állás található,minden hely jól elkülönül a szomszédos helyektől. Minden helyhez külön faház,csónak tartozik,kielégítve a mai horgász minden igényét. Mivel több fórumon is jól informálódhatunk a tóról, nem is szaporítom tovább a szót. A víz ismerete és eddigi tapasztalataink alapján a fűszeres és halas golyókra esett a választás (ezen a vízen a fűszeres csali még sosem hazudott).Gyári csalikban is sok kiváló minőségű fűszeres golyót találhatunk.

Viszont mi,mint mindig a Sensation Baits alapanyagaiból gurítottunk pár kiló „El Diablo”-t és egy kis újdonság gyanánt a „Bogármix” és a „red birdi” hozzáadásával,meg persze egy kis ez meg az,összedobtunk egy általunk „Buggy-Fish”névre keresztelt halas jellegű golyót.

24,30kg

Bár az idő nem igazán kedvezett mégis sikerült partra segítenünk 20-25 db, 6-9kg közötti gyönyörű egészséges,bár kicsi pontyot. Persze a lényeg amiért ez a leírás készült,az új golyónak köszönhetünk egy 24.30kg os Tokhalat. Ez a gyönyörű hal, igazi „Király”ami a fárasztás élményét illeti. A folyamatos időváltozás és a szűkös idő (48h) ellenére eredményes túrát mondhatunk magunkénak,mivel a gyönyörű kapitális méretű tokhal mellett még 3 db 10+-os potykát is bemutathatunk nektek.

Egy 14.70-kg os igazi kerek,pocakos tükörpontyot egy 14.80-kg os gyönyörű spanyol pikkelyest

Sensation Baits A Nádudvari Tőzegen

és egy igazi harcos 13.80kg-os vadast.

Úgy gondolom,mindenki szívesen őrizgetné egy ilyen túra emlékét. Az általunk kreált csalik és etetőanyagok ismét bizonyították kiváló minőségüket és fogósságukat.

Berberovics Viktor 14,60 kg ponttyal !

A Sensation Baits mindenki által elérhető árú alapanyagokat kínál, kiváló minőségben! Ez nem csak duma,ez tény!!!