CIKKEK

48 óra az esős októberben

Ismét kedvenc  nyékládházi bányatavamra vezetett az utam azzal, konkrét céllal, hogy  leteszteljem a Sensation baits legújabb szériáját az Sensation Baits  S1 oldódó bojlit, ami kifejezetten lehűlő és felmelegedő vízre lett kifejlesztve. Az általam használt ízek a méz, vegyes gyümölcs, máj, kukorica és a nagy favorit a tigrismogyorós íz volt.

S1 oldódó bojli tesztelés

Késő délután érkeztem a tópartra és az időjárás sem fogadott kegyeibe, a napok óta szakadó eső csak megnehezítette a dolgomat. De imám meghallgatott és legalább a tábor építés erejéig felhagyott az eső. Rám sötétedett így a helykeresést, bójázást másnapra maradt. Éjszakára két szerelést vetettem be, de az új csalik még nem kaptak szerepet, hanem a bánya tavi pontyok nagy kedvencét a Sensation Baits  glm spirulinát és spicey fist fűztem a hajszálelőkékre 20mm főzött változatba. Helyismeretemre hagyatkozva partról dobással vetettem be a csalikat. Nyolc óra után a jelző csippanása törte meg a csendet, lassú komótos kapással jelentkezett a túrám első és egyben legnagyobb hala ami egy 14.10kg os tükörponty volt és Glm bojlira éhezett meg.

Éjfél után egy kisebb koi követte példáját a csali ugyan az. Reggel egy gyors kávé után csónakba szálltam és irány a víz a kiszemelt területek feltérképezése. Az első szerelést egy eléggé extrém bokros bedőlt fás területen helyeztem el, amit csak a zsinór egy ponton való megtörésével értem el, másodikat a túlpart elé a sekélyebb vízbe, míg a harmadik bottal folyamatos kereséssel próbálkoztam. A víz még nem hűlt le drasztikusan 13 fokos volt, ami kb. három órás oldódási időt jelentett a bojlinak. Minden csali mellé pva hálóba pár szem bojli és csl pellet, csemegekukorica csl és melasszal locsolva természetesen minden a Sensation Baits  palettájáról.

Ebből a szerelék elhelyezése után dobtam egy lapáttal utána. Sokáig csendben maradtak a jelzők, de így legalább jutott idő egy kis főzőcskére.

Már asztalhoz ülni nem tudtam,mert lassú húzós kapásra lettem figyelmes a tigrismogyorós oldódó bojlival csalizott botomon, ráemelés után éreztem ez is a jobbak közül való rövid fárasztás után ismét egy csodás tükrös pihent a bölcsőbe egy fotó erejéig.Itt jegyezném meg, hogy mivel egyedül voltam magam fényképeztem a fogásokat.

A csali már jó félig leoldódott mikor elhúzta viszont nagyon intenzív illata volt. Eztán egy kisebb kii invázió következett, egymás után érkeztek a szebnél szebb szines bajszosok de csak a tigrismogyorós Sensation Baits S1 bojli volt a kedvenc.

Ezért döntöttem úgy, hogy készítek egy gyümölcsös pasztát hátha ezzel jobban kapásra bírom bajszos barátainkat. összetevők: bojli alapmix, halliszt, áfonyás csl likőr és melasz. Ötletemet siker koronázta, mert a pasztázott ólom a gyümölcsös csalival gazdára talált. Az éjszaka csendesen telt mindössze egy kapás volt az akadó mellől de éberségemnek és a túlságosan nyitott féknek köszönhetően az akadóba is maradt.

S1 oldódó bojli tesztelés

Következő nap reggeli csali frissítés és kezdetét vette a túra nemszeretem része az összepakolás. Még két szép töves érkezett a délelőtt, amik egyben a búcsú halaim is voltak. Összességében jól vizsgáztak az új és régi bojli is.

Bátran ajánlom mindenkinek az új S1 szériát a többi bojli és alapanyagot is. C&R