CIKKEK

35 óra az Ohat III-as tavon Sensation Baits bojli val

Egy ismerősöm invitálásának eleget téve idén először eljutottam az Ohat-i III-as tóra. A tó közismert az igen jó hal állományáról. Péntek késő délután, már esti órákban érkeztem meg. Gyors kipakolást követően előkerültek a  Sensation Baits magyar kolbászos golyók. Repültek is be a vízbe majd 30 perc elteltével érkezett az első jelentkező, a maga 12400 gramm-jával.

Sensation baits bojli .jpg

Visszaengedést követően jöttek a további pontyok is. A megfogott halak zöme 8-9kg-os súllyal bírt. Az este későbbi részében beindult az élet az előkéim végén.

Sensation Baits kolbászos bojli 2.jpg

A halak a meleg víz ellenére hihetetlen erővel bírtak. Éjfél körül volt egy meglepetés vendégem is.

Ő is felszippantotta a Magyar kolbászos 20-as golyót.

Sensation Baits Magyar Kolbászos bojli 3.jpg

Ő is visszaengedést kapott, hiszen a tóban rengeteg harcsa él. Az intenzív kapások számát próbáltam megtartani állandó etetéssel. Amely működött is. Amint alább hagytam az etetéssel a kapások száma is alább hagyott. Ezt kihasználva némi pihenést iktattam be. Pihenésemet a hajnali órákban egy újabb 10+ hal szakította meg.

Sensation Baits bojlimix 4 .jpg

13600 gramm

Vödrös bojlimix 5.jpg

A hajnalt követőn egészen délig jól ettek a halak.

bojli sensation baits 6.jpg

A délutáni órákban alkalmam adódott átértékelni az elmúlt órákat. Mivel hatalmas csönd lett úrrá a jelzőkön. Fejben már az éjszakára koncentráltam amikor megtört a 3 órás hallgatás.

Az éjszakai menetrend előtt sikerült még egy tíz feletti pontyot ejteni.

bojli, oldódó bojli 7.jpg

Az este eljöttével a végszerelékekre felkerültek a dupla 20-as illetve a 24-es Sensation  Baits Kolbászos golyók. Az utolsó órákban sajnos eljön a gondolat amitől magam is irtózom, a PAKOLÁS! Utolsó éjszakámon megpróbáltam kizárni a játékból a  10kg alatti halakat és koncentrálni a nagyobb példányokra. Sajnos továbbra is a 8-9kg os halaké volt a főszerep de így is  jó peca volt mivel mozgalmasra sikerült.

A 35 óra alatt 230kg-os össz. fogás jött össze amihez 9kg-os átlagsúly párosult. A reggeli összepakoláskor már fejben a következő Ohat-i próbámra koncentráltam.

Köszönöm a minőségi csalit Sensation Baits. Illetve a segítőkészséget Kurcz Gábornak.