CIKKEK

1 napos horgászat Sensation Baits gyári bojlikkal Pródon.

A horgásztársam tavalyi évben arra buzdított, hogy látogassak el eme szép és páratlan halállománnyal bíró tó partjára. Horgásztársammal, Tomival elhatároztuk, hogy 2014 májusában leugrunk egy kis horgászatra. Így került sor a mostani horgászatra is, ami 2014 eddigi legjobb kalandja lett. A tavat szerintem nem kell bemutatni senkinek, mert akinek volt szerencséje, hogy eltöltsön itt pár napot, az biztos, hogy páratlan élményekkel lett gazdagabb.  Nagyon jó a halállománya, szép számban fordulnak elő nagyobb testű példányok is. Ami a felkészülést illeti, Tomival elhatároztuk, hogy elsősorban a Sensation Baits gyári bojlikat fogjuk tesztelni. Erre a horgászatunkra Squid-Barack bojlit, Sensation Baits Good Choice bojlit és az általam nagyon kedvelt Extrem Liver / májas / bojlit vittük magunkkal. Kíváncsiak voltunk arra, hogyan műkődnek intenzív vízen a gyári golyók. Ismerve a Sensation Baits alapelvét, amely szerint csak kiváló minőségű alapanyagokból készít bojlit, reménykedtünk a sikerben. Mindössze egy–egy kilót vittünk magunkkal. Etetésünk a következő képen nézet ki: vegyes magmix 4kg, amit főzés után Sensation Baits Carp Cocktail Banános ízesítéssel locsoltam le. A többit a gyári golyókra, bíztuk. És nem csalódtunk..

Sensation Baits, Pród, Kovács Zoltán

A helyünk és a bevállt csali

Az első hal

Reggeltől-estig horgásztunk a „12-13”-nek nevezett álláson. Ami nagyon ígéretesnek tünt, mert a sekélyebb és a mélyebb tó rész találkozásánál van. Az első pár órában az etetésnek szánt anyag 70% spomb-oltuk be 100m-re a nádfal elé. Mind a ketten szerettünk volna sok, nagytestű halat fogni. Az elsőt én fogtam a tó egyik öreg lakója személyében. Ez a túra legnagyobb kifogott hala volt, egy 16.50 kg-os ponty. Sensation Baits Extrem Liver / májas / bojli íz világa a horgászat teljes ideje alatt kiválóan működöt – talán ennek volt köszönhető a 9 kg feletti átlagsúly. Tomi egy10,50 kg súlyú hallal kezdet. Egész nap szinte csak darabos, nagytestű halakat fogtunk, szépen ettek a halak.

A cikket írta : Kovács Zoltán

A Sensation Baits köszönetét fejezi ki Zolinak a tartalmas cikkért a szép pontyos képekért  !