Sensation Baits Fúrt Csalizó pellet

» » » »Sensation Baits Fúrt Csalizó pellet

Sensation Baits  Fúrt Csalizó pellet   - 1. kép

TERMÉK RÉSZLETES LEÍRÁSA:

A Sensation Baits csalizó fúrt pelletei magas minőségi halliszt és halibut olaj tartalommal rendelkező halas dippelt pelletek.

A legjobb minőségű halibut pelletet vettük alapul, amit európában lehet kapni és a már híres Super  dipjeinkkel ízesítettük.

Minden egyes pellet szem fúrt és rendkívül csalogató. Könnyen a hajszálra helyezhető, illetve oldódásuk is megfelelő, a nagy pontyos horgászathoz.  A víz hőrmérsékletétől függően hidegebb vízben akár 6-8 órát is sikeresen tudunk vele horgászni, de melegebb vízben fejti ki igazán a hatását, ahol 3-4 óra alatt oldódik le igazán. Ez természetesen függ attól is, hogy mennyi hal csipkedi a pellet szemet.

A pelleteink nemcsak ízletesek és a nagy pontyok számára fenségesek ,hanem igazán egészségesek is a pontyok  számára. Mivel ezeket a pelleteket pontyok nevelésére és táplálására gyártották, így tartalmaz minden olyan fontos aminosavat, ásványi anyagot, vitamint amit a halak szervezete fel tud dolgozni, meg tud emészteni.  Ezekkel a pelletekkel nemcsak sikeresen tudunk horgászni, hanem a halak emésztésére és táplálására is pozitívan hatunk.

Az alábbi  sikeres ízekben kínáljuk a fúrt csalizó  pelleteket, 16 mm és 20 mm nagyságban:

Fokhagyma  : nagyon erős, intenzív, markáns szaggal rendelkezik. Iszapos területeken az egyik legjobb!  Ősszel, hideg időben és frontokban szinte verhetetlen.

Kagyló: Az egész évben használható íz. Markáns büdös szaggal rendelkezik. Kagylós területeken az egyik legjobb csali.

Rák : A természetes vizek királya. Erős, rákos szaghatás a rekkenő hőségben hozhat nagy sikert számunkra.

Eper : A legsikeresebb ponty csali ! Az epres íz a legtöbb esetben a pontyokat evésre ingerli. Egész évben sikeresen lehet használni, kevés ehhez hasonló csali létezik, melyet ennyire szeretnek a pontyok.

Scopex: Az eper után a másik nagy favorit.  Kapástalan időszakban egy szem scopex pellet csodákat tud művelni !  Minden horgász táskájában kell lennie !

Banán : Szerintünk nem sok ehhez hasonló banános illattal rendelkező pellet van a piacon .  A szomszéd horgász is tudni fogja mivel csalizunk. Az amurok egyszerűen bevadulnak érte. Minden évszakban sikeresek lehetünk vele!

Barack: Fenséges barack illat. Egyik legnépszerűbb bojlinknak a Squid baracknak vettük a barack illatát és azzal ízesítettük. Ezáltal létrehoztunk valami fenomenális pontymágnest. Tapasztalatból tudjuk, hogy a barack illat verhetetlen. Számos nagytestű ponty,  bizonyította számunkra!

Aszalt szilva:  Az érett szilva és egy csipet fahéj, amivel megbolondítottuk. Nyári hőségben, nádszélben egyszerűen jobb csalit nem tudunk elképzelni cserkelő horgászatra.

Áfonya: Ez az a  csalizó pellet, amit azok a horgászok fognak kedveln,i akik nagy  nyomás alatt lévő vizeken horgásznak.  Ezzel a pellettel kitudunk tűnni a hétköznapi megszokott ízektől és ezáltal sikeresek lehetünk.

Mangó :  Érdekes illata számos pontyot elcsábított már,  intenzíven telepített vizeken gyorsan horogra lehet vele csalni a halat.

Tigrismogyoró :  Igazán ütős ez a pellet, a tigrismogyoró összes poziítv  tulajdonságát magában hordozza. A pontyok nagyon szeretik a tigrismogyorót és talán kijelenthetjük azt is ,hogy mindent ami tigrismogyorós.

Tejszín: Ez az igazi ponty mágnes, de az amur  is szereti. Erjesztett kukoricával etetett helyen 2 szem tejszínes pellet és nincs mese a hal kijön a bokorból és a nádból egyaránt. Szereti, mert édes,krémes, tejszínes. Olyan mint egy  finom házi krémes süti ...

N-Butric :  Nahh, ez igen kérem, ez a szag, vagy bűz ami az igazán rekkenő hőségben kell.  A halolajos pellet vajsavval,ez a nagy halak csalija ! Halas szag és a vajsav együttese, nemcsak a pontyot, de a harcsát is a horogra csábítja. Nyáron jobbat elképzelni nem lehet!

Húsos :  Egy igazi különleges illat , amit frontos és változékony időben érdemes kipróbálni ! Illata nagyon markáns és evésre ingerli még az embert is. Egy jó tepsis sülthús illatát adja vissza. Nemcsak mi emberek szeretjük a húst, a halak is előnyben részesítik.  Persze azoknál akik kipróbálják ...